2014. május 17., szombat

2012.05.07.-part 2

Heyho muchachos :) második rész :)

2012.05.07.
Miután megettem a saját vacsoraadagomat, felhívtuk skypeon Aput, és egyeztettünk. Elmeséltem neki mindent, majd mutogatta a videókat a kedvenc kis bandájáról, elmondása szerint ő a turnéapjuk. Elég helyesek és Állítólag millió tinilány oda van értük. Elmeséltem apunak,hogy van kedvenc bandám. A Little Mix. Apu csak nevetett, nem tudom miért. Mikor rákérdeztem pont le kellett tennie. De előtte kibökte, hogy Másfél hónap múlva jön haza. Mikor meghallottam visítottam örömömben, majd percek múlva berontott a szomszéd srác, Alex.
-Hello Alex!-köszönt neki apu.
-Csókolom Mr. Higgins!
-Ugyan, neked csak Paul. Mi járatban errefelé ?
-Zajt hallottam, de látom mindenki él még, úgyhogy én mennék is. Csókolom!
Miután Alexander elment, buliztunk egyet Daisyvel és anyával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése