2014. május 16., péntek

2012.07.05.

Aloha Everybody :)
Jelentkeznék az új résszel:) Remélem tetszik, kellemes olvasást:)

2012. 05. 07.
Hello naplóm!
Ez az első bejegyzésem, úgyhogy bemutatkozom, bár elég feleslegesen, bár gondoltam tudnod kéne ki az a lüke kölök, aki teleírkálja a hófehér lapjaidat. Szóval a nevem Hope, nagyon elcseszett nevem van. Minden nyomorék ezt a nevet Írja a blogjába. Brrr... Magyarul beszélünk, pedig apukám angol. A munkája miatt sosincs Itthon, de én a távoság ellenére imádom. Nincs ideje LA-ból vagy Londonból idejönni. A neve Paul, és évente örülök ha kétszer látom.
-Hope Hollie Higgins! Ne kelljen mégegyszer szólnom! Nyisd ki az ajtót!-anyám hangos dörömbölése ébresztett rá, hogy zivatarként potyognak a könnyeim, versenyezve, melyikük ér előbb az ágyamra. Felpattantam, majd anyu kérésére kinyitottam az ajtót. Már éppen készült volna rákiabálni, mikor meglátta a még mindig patakokban folyó könnyeim. Elmosolyodott.
-Hiányzik?-bólintottam.
Gyere ide nagylány-húzott magához majd puszit nyomott a fejem búbjára.- Gyere enni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése